Elina Marklund

en lista bara.

Kategori: Allmänt

Jag längtar efter:
Eftersom att jag bor här i Piteå och har hela mitt liv här så träffar jag inte mina släktingar i Luleå så ofta. Luleå är inte så långt bort men ändå kommer saker imellan och ibland tar det länge innan vi träffas. Så jag längtar efter dem. Min pappa och hans fru, min lillebror, farmor och farfar. En annan sak jag längtar efter är julen, tycker den är så himla mysig. Längtar till att åka snowboard. Längtar efter att fira in det nya året med mina närmsta. Längtar efter att få en egen lägenhet. Längtar självklart till våren och sommaren också, om man ser långsiktigt. Längtar även till nästa gång jag får träffa min pojkvän och min fina systerdotter Alva.


Jag är ledsen över:
Just nu är jag väldigt sällan ledsen. Händer väl då och då att jag blir ledsen över saker men det är bara småsaker som inte spelar någon roll efter en tid.



Jag äter helst:
Jag har ingen såndär favoritmat som jag är helt galen i. Jag gillar vanlig husmanskost och mår som bäst när jag äter det.

Jag ser fram emot:
Allt det jag skrev på första frågan är svaret på den här. Det jag längtar efter är det jag ser fram emot.

Det finaste jag vet är:
Mina fina familj. Vänner som är ärliga och alltid finns där. Kärlek som är på riktigt, som är äkta, från båda parterna. Det är det finaste jag vet.
Jag läser:
I vanliga fall läser jag inte så ofta men just nu läser jag en bok som heter Den svenske kannibalen. Ska läsa slutet av den ikväll innan jag ska sova.

Jag är stressad över:
Är lite stressad över att mitt rum är stökigt och att jag skulle behöva städa det. Är lite stressad över att komma i form igen och få tillbaka min goda kondition som jag en gång hade. Såna, småsaker bara.

Jag lyssnar på:
Jag lyssnar på allt möjligt. Just nu lyssnar jag mycket på lugn och mysig musik men det kan ändras fort.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: