Elina Marklund

Lista.

Kategori: Allmänt

ALLMÄNT:

Namn: Elina Marklund
Piercingar: Naveln
Tatueringar: Nej tack.
Längd: Ca 155 cm 
Skostorlek: 36/37
Hårfärg: Mörkbrunt.
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland, ibland inte.
Tänker du på självmord: Haha nej.
Tycker andra att du är attraktiv: Fråga dom.
Vilket shampoo använder du: Det är väl olika
Vad är du rädd för: Hajar, stora båtar, djupt vatten, äckliga insekter. Sånt.
Gillar du att tvätta: Det är väl inte mitt största intresse.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja!!!



SENASTE:

Film du hyrde: Jag kommer inte ihåg vad den heter.  
Film du köpte: Det var för längesen för att komma ihåg.
Låten du lyssnade på: Gavin Degraw - We belong together
Låten du hade på hjärnan: Electro pop..
Låten du laddade ner: Det var också för längesen.
Personen du ringde: Mamma, fast det var några dagar sen. Har slut pengar nu!
TV program du tittade på: Nyhetsmorgon (på jobbet)
Personen du tänkte på: Malin. Försöker fixa min mobil så jag kan smsa henne!
Bok du läste: 14 år till salu.
Personen du fick mail av: Typ facebook
Personen du fick brev av: Haha, ehm. Hittade ett loveletter nu när jag städade, som är trash nu, det är nog det enda brevet jag fått på många år. Var kanske två år sen jag fick det. 
Personen du fick sms av: "Herculesfrom<3" Ja, Anton heter så på min telefon just nu. Han har döpt sig själv.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Beror på vad man menar med min familj, men om både min mor och far måste vara med samtidigt så är det väl 18 år sen kanske.


FAVORIT:

Mat: Har ingen speciell favorit.
Låt: Just nu, I won't let you go.
Sak att göra: Beror helt på vilket humör jag är på.
Sport: Måste nog säga handboll.
Dryck: Multiii
Kläder: Lite allt möjligt
Film: Vet många bra men har ingen favorit.
Bil: Min lilla Nissan. Även kallad Blixten Mcqueeeeeen.


ANTAL:

Gånger du varit kär: Två kanske.
Gånger ditt hjärta brustit: En gång.
Hjärtan brustit på grund av dej: En gång.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: men nä, jag vet inte. 
Ärr du har på kroppen:
Två, kanske tre. 



ÖVRIGT:


Vad har du gjort idag: Jobbat, städat.
Var det kul: Lagomt.
Hur tidigt stiger du upp: Det beror på när jag börjar jobba/om jag jobbar. Annars är det väl kring 12.00
Gillar du att slåss: Dum fråga. 
Vad ska du göra ikväll: Mysa med pojkvännen
Är du seriös: Think so
Vad är du allergisk mot: Starka parfymer.
Var har du ont: Ingenstans.
Använder du hårspray: Om det behövs.
Kan du stå på händer: Kunde väl det när jag var mindre, men inte längre.
Favoritserie: One tree hill

Kommentarer


Kommentera inlägget här: