Elina Marklund

Randoms

Kategori: Allmänt


Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina, Malin och Tessans planer för helgen.
Vad gjorde du kl 08 i morse? La mig och sov.
Vad gjorde du för 15 min sen? Borstade tänderna, satte upp håret och tog på mig en mysig sovtröja.
Det sista du sa högt? Tack för skjutsen!
Det senaste någon sa till dig: varsågod!
Vad har du druckit idag? Loka och vatten
Vad var det senaste du åt? Gurka och dipp.
Vad var det senaste du köpte? Loka!
Vad är det för färg på din ytterdörr? Tror den är brun.
Vad är det för väder hos dig nu? Tycker det är kallt, mörkt och lite blåsigt.
Godaste glassmaken? Vanilj!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej.
Sover du tungt? Inte speciellt.
Drömmer du mardrömmar? Ja, i stort sett varje natt.
Trivs du med ditt jobb? Absolut!
Favoritklädsel? Mina svarta jeans och typ en mysig stickad tröja. Nu på vintern alltså.
Favoritlåt just nu? Vet inte riktigt.
Vad ser du om du tittar till höger? Väggen
Vad gör dig glad just nu? Alot! bland annat mina finaste vänner.
Vad ska du göra härnäst? Läsa en bok, sen sova.
Höger el vänsterhänt? Vänster
Humör just nu? Trött, glad.
Favoritgodis? Choklad.
Kläder just nu? Sovtshirt och trosor.
Sommarplaner? Leva. Festa. Sola. Bada. Roadtrips. Festivaler. Göteborg. Madonna. Stockholm. Coldplay. Och en massa annat.
Hur många kuddar sover du med? Två
Morgon eller nattmänniska? Inget av det.
Vad är viktigast för dig? Mina vänner och min familj.
Är du kittlig? Ibland.
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Kräftan
Äckligaste insekten? Fjärilar, spindlar, myror och typ skalbaggare.
Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: