Elina Marklund

Varning för långt inlägg

Kategori: Allmänt

Okej, nu har jag varit extra dålig på att uppdatera här. Ska försöka bättra mig, men lovar inget! Förra helgen var iaf hur kul som helst!! I fredags festade jag och Malin med en himla massa älvsbybor och det var sjukt kul. Tycker dock synd om killen som bodde där för hela hans lägenhet blev typ trashad. Hur som helst, sen for vi till Challenge och dansade till det stängde. Hem till mig, nudlar och efterfest. Gissar att vi la oss någon gång där vid fyra, vilket inte var så smart eftersom att vi skulle upp sju. Jaja, lördagmorgon då. Robban hämtade mig och Malin och skjutsade oss till Jocke där vi alla skulle träffas innan vi skulle kidnappa födelsedagsbarnen. Det var sååå kul. Hann dock bara vara med på själva kidnappningen och shottävlingen sen blev jag alldeles snurrig och mådde sämst, bakis. När de andra for ut på stan och hade fun låg jag kvar i lägenheten och försökte sova för att jag var så himlahimla bakis. Efter det for jag hem till mamma och insåg där vid 18 då jag fortfarande var sjukt bakis att det skulle bli en tung kväll. Adam och Matte hade ju dock fest som jag inte ville missa så jag kämpade mig iväg och det var det värt. Tror vi åkte därifrån vid halv tre och då åkte vi till bigboy för lite mat. Sen efterfest hos mig, igen. Sov dock till 15 på söndag. Behövde de timmarna. Så sjukt fin helg. Roligaste på länge.

Nudå. Jag ligger hemma hos mamma och rehabar mig lite efter helgen. Imorgonbitti ska jag och Malin ut på ett intervallpass, ser framemot det. Sen ska jag och Malin och kolla på lite möbler sen blir det att gymma på kvällen med fina syster. Mage, rumpa, ben. Ska bli så himla fit till sommaren, ni anar inte ;-) veckans planer är typ jobb, men förutom det ska vi till Älvsbyn och festa på torsdag. Damn. Måste träna extra mycket så jag kan dricka då med gott samvete, typ. Nä, men det ska bli jätteroligt faktiskt. Har hört att det brukar vara galet där. Nu ska jag försöka sussa så jag är pigg och orkar springa imorgon. Puss finisar.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/436810/images/2012/pic_196706815.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/436810/images/2012/pic_196706816.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: