Elina Marklund

Sjuk

Kategori: Allmänt

 
Mina killar har åkt iväg en sväng. Martin ska träna och Martins storasyster ska sköta Alfons. Mår inte alls bra idag. Vaknade imorse av hög feber och en hemsk värk i mitt öra. Tror jag åkt på öroninflamation såhär lagom till jul och allt. Ska försöka ta mig till vårdcentralen imorgon så jag kan få utskrivet pencilin och blir frisk, om det behövs såklart. Har tagit alvedon för ett tag sen och nu fryser jag inte längre men smärtan försvinner inte. Synd om mig idag..

Haha nädå, jag har det rätt mysigt här under täcket i soffan framför Vem kan slå Filip och Fredrik. Hade varit ganska mycket mysigare dock om jag hade sluppit ha ont. Det är så himla typiskt. Jag som skulle och träna handboll imorgon. MEN nu ska jag inte klaga mer. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: