Elina Marklund

Helgen

Kategori: Allmänt

Har haft en sån sjuk jäkla grym helg alltså. Jag Sofie och Johanna åkte till Umeå i fredags. Vi for där vid två och var framme någongång vid fem. Vi bodde hos Ville men hade även tillgång till Johnnys studentrum vilket var helt perfekt. När vi kom dit var det bara att börja fixa sig och börja dricka. Vid halv elva tog vi en taxi till Corona där vi var till dom stängde. Efter det blev det fyllekäk på McDonalds och sen taxi tillbaka till Mariehem för att sova.

Lördagmorgon var vi alla rätt bakis. Trots det så slet vi oss upp och tog bussen till stan för att äta på en mysig restaurang och shoppa. Sen hem till studentrummen, duscha, äta, fixa sig och ta bussen till Mattias där vi förfestade sen prommis till Corona. På Corona hade jag så sjuuukt jäkla kul. Vi träffade lite vänner från Piteå. Typ Kikan och gänget. Träffade även lite nytt härligt folk. Dansade, dansade och dansade. Drack rosevin, öl, shottade. Det var den roligaste partykvällen jag haft på typ forever. Söndagen slappade vi mest. Vi åt en jäkla god kebabpizza på en restaurang jag tror heter Maria sedan såg vi en av mina favvofilmer, Smurfarna. ;-) vi kom hem till Piteå vid niotiden på kvällen. Då fick jag äääntligen pussa på min pojkvän igen. Sååå, en grym helg. Tack alla inblandade!! :)))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: