Elina Marklund

#list

Kategori: Allmänt

Tio första:
Första bästa kompis: Johanna :-)
Första bil: min röda lilla pärla, Nissan Sunny.
Första kärlek: Det beror nog på hur man menar. Har haft många kändiscrushar när jag var en litenliten flicka.
Första djur: Vi hade en minigris när jag var liten. Jag och Emma böt bort han (Bamse) mot ett gameboy!
Första semester: Den första jag har något litet minne av är när jag, pappa och Katarina var i Göteborg men har säkert rest flera gånger före det också :-)
Första jobb: typ, solflicka men det var bara ett feriejobb
Första köpta skiva: Ingen aning
Första piercing: Förutom öronen, naveln.
Första konsert: Daniel Lindström ;-) woopwoop

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Öl
Senaste bilfärd: Från Sjulnäs till jobbet.
Senaste filmen du såg: Smurfarna!
Senaste ringda telefonsamtal: pappi tror jag
Senaste bubbelbadet: det var flera månader sedan. Hemma i sjulnäs med Anton
Senaste spelade cd: Spelar inte cdskivor. Kom igen. Spotify!!
Senaste kyss: Aaaanton
Senaste gången du grät: Några veckor sedan
Senaste måltiden: köttbullar, potatis, broccoli och lök. Mmmh

Åtta "har du någonsin":
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nänänä.
Blivit raggad av en bra kompis flickvän/pojkvän: Nej :-) tack och lov
Blivit kär vid första ögonkastet: kanske intresserad, men absolut inte kär.
Fått en komplimang av en främling: mmhm
Sagt att du älskar någon och menat det: ja. Älskar Anton ju. Dah
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Skulle aldrig göra så mot någon. Elakt ju.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: