Elina Marklund

God morgon

Kategori: Allmänt

Har suttit och tjorvat lite med bloggen. Vill byta ut headerbilden till en egen bild men fattar ungefär noll när det gäller kodmallar och stilmallar. Försöker en annan gång, då jag har mer tålamod. 

Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Brukar egentligen gå och lägga mig när jag kommer hem men ska få besök kl.11 av pappa och Katarina och om jag lägger mig nu vaknar jag inte före 12. Funderar på att gå till ICA och köpa lite ingredienser så jag kan baka något gott att bjuda på. Väntar till det blir lite ljusare ute. Gillar inte att gå ensammen ute och ännu mindre när det är så mörkt.


Lite thé och DH nu. Har fått nya thémuggar av pappa och Katarina i julklapp som är hur snygga som helst. Visar senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: