Elina Marklund

Natt

Kategori: Allmänt

Ligger och ser på CSI, har fastnat helt och hållet för de där kriminalserierna sen jag började jobba natt. Ikväll gick det två program efter varandra. Ljuvligt! En sak som är både bra och dåligt med att jobba natt är att man får så mycket tid att bara ligga för sig själv och tänka. Tycker det är skönt, men ibland kan jag tjorva in mig i mina egna tankar. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det men det är som att jag inte kommer någonstans. Jaja, blablabla. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jo, imorgon har jag möte med jobbet men sen ska jag ta tag i min träning igen. Korpen!! Tror jag ska försöka få med mig syster på ett styrkemix pass kl 17.15 :-) jaa, hmm.. Försöker komma på om det hänt något kul jag kan berätta men jag är för trött för att komma på något! Skriver imorgon istället. Puss på dää

Kommentarer


Kommentera inlägget här: