Elina Marklund

Arg Elina

Kategori: Allmänt

Måste skriva av mig! Kan börja med att säga att det är helt stört att jag låter mig själv bli så arg över det här, men jag kan inte låta bli! Big brother alltså. Det som händer i huset just nu ÄR ren jävla mobbing och inget annat. Jag förstår inte hur de kan låta det gå såhär långt och hur de ens VILL visa det för det är inget annat än pinsamt att se vuxna människor bete sig såhär. Att småretas kan vara kul men att mobbas är långt ifrån okej. Bb borde slänga ut Sipan, Marcel och Hanna R med huvudet före! De är alltså vuxna människor som är elaka och mobbar. Alltså nä, bigbrother ska vara kul att se på men just nu skäms man bara över att personer i min ålder eller till och med äldre kan vara så extremt omogna och elaka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: