Elina Marklund

Ska försöka vara ärlig. Höhö

Kategori: Allmänt

STEG 1
Namn: Elina
Födelseplats: Luleå BB
Bor: Piteå!
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: blaack
Skostorlek: 36/37
Civilstatus: singel!
Höger eller vänsterhänt: vänster


STEG 2
Skor som du bar idag: mörkblå converse
Jacka du bar idag: skinnjacka från Jofama By Kenza
Rädsla: förlora mina nära!


STEG 3
Första tanke när du vaknar: Vad är klockan?
När somnar du: det varierar!


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: pepsi
McDonalds eller Frasses: Donken :-)
Vans eller Converse: Converse!
Lipton Ice Tea eller Nestea: Vet inte. Brukar inte dricka nå av det!
Choklad eller vaniljglass: vanilj


STEG 5
Svär du?: ibland, försöker faktiskt sluta.
Sjunger du?: Jo, men inte fint!
Duschar du varje dag? I stort sett!
Röker du?: Bara på fest!
Gillar du skolan?: Kan jag väl inte påstå att jag gjorde
Har du bra självförtroende?: mjo, ganska.
Kommer du överens med dina föräldrar?: ja, för det mesta :-)

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol ? Ja:)
Rökt?: ja!
Shoppat: ja
Ätit en hel ask müsli?: nej
Ätit sushi?: Nej
Stått på scen? Nej
Skejtat: nej
Bakat?: nej
Stulit : Nej
Kysst någon?: Mmmmh.
Kramat någon?: ja!


STEG 7
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: tyvärr
Varit full?: ja
Blivit kallad hora? Inte vad jag kommer ihåg
Blivit nerslagen? Nej
Busring någon?: ja :)
Gjort något som du ångrade?: ja!
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Ja
Kastat en sten på nån ruta?: nej

STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? Har inte riktigt tänkt så långt än.
Hur vill du dö? Lycklig.
Vad vill du bli när du blir gammal? Vill resa runt och njuta av livet


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Min familj och Malin!
Antal CD-skivor du äger? Inga, tror jag har slängt alla
Antal piercings?: en
Antal tatueringar?: Inga
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Ingen aning

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: leva! Orkar inte skriva allt, har gjort det en gång tror jag.
Vad ska du göra i vinter?: det vet jag inte än.
När tar du studenten?: Har redan gjort det
Vad gör du efter gymnasiet? ...
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Jobbar i sverige nu
Vad händer till helgen? har inte planerat något än :-)
Vad vill du helst göra just nu? Sova. Zzz


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? Nej, inte nu :-)
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Helheten.
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: många av de har redan partner
Vem är den perversaste person du känner? Haha eh, vet inte riktigt :-)
Hur många gånger har du varit utomlands? Två!
Vilket land är bäst? Älskar Prag. Så, tjeckien!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: