Elina Marklund

Fredag

Kategori: Allmänt

Blev bara sugen på att skriva lite nu men jag vet inte vad. Ser på Snooki och Jwoww nu medan jag väntar på att kakorna ska bli klara i ugnen. Alfons ligger och sover bredvid, som vanligt. Han kan vara riktigt riktigt busig då och då men det han gillar mest av allt just nu är att ligga och mysa/sova/chilla. 

Känner för att slita på mig träningskläderna och gå ut på en långprommis men jag har tre problem.
1. Alfons orkar inte gå långt och fort ännu, han är så mini och Martin är inte hemma.
2. Det är mörkt ute och jag är mörkrädd, väldigt mörkrädd.
3. Kakorna är fortfarande i ugnen och när de är klara måste jag börja med middagen. 
 
Summan av det här blir alltså - ingen promenad. buhu! MEN imorgon ska jag bannemej ut och röra på mig. Det kommer säkert vara världens snöoväder då bara för att jag för en gångs skull känner mig sugen på en långprommis. JO, förresten. Morfar sa ju att det skulle bli dåligt väder i helgen. Regn och snö. Påminn mig igen varför jag bor i Piteå? Nejdå, jag gillar faktiskt Piteå. När det är varmt. Vilket det är ungefääär zero gånger per år. 

Haha, åh. Nu ska jag sluta vara bitter. Tycker faktiskt att det skulle vara kul om det snöade lite trots allt för det blir så mycket mysigare då. Juligt och fint. Nu ska jag gå och byta från min onepiece till vanliga kläder sen ska jag se om mina kakor blev ätbara. Hoppas. Hoppas de är finare är moster fiorna jag gjorde häromdagen också. Kan ta en bild. Dock, för att kunna på in bilderna här måste jag lägga in de på Instagram. Det är det enda sättet jag  kan just nu. MEN, nu bränner jag snart kakorna. Lägger in en bild på en fin tröja. Vill ha.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: