Elina Marklund

Onsdag

Kategori: Allmänt

Haha, åh. Såg nu att alla de sista inläggen innehåller bilder på Alfons. Känns bara som att jag måste passa på att ta en massa gulliga kort på honom nu för han lär ju inte vara såhär liten länge till med tanke på hur bra han äter ;-) Han är verkligen som en liten gris. Han snarkar, äter som en gris och har en knorr. Meeen, ska försöka lägga in annat också. 
 
Förra veckan fick jag med mig Martin på bio för att se den sista filmen i Twilight-serien. Ska inte avslöja något men jag tror jag hade lite väl höga förväntningar så jag blev lite besviken. Den var väl bra men absolut inte lika bra som de andra filmerna. Det är lite tråkigt att det är över nu men jag är helt besatt i Hungerspelen nu så jag ser verkligen fram emot den andra filmen som borde komma på bio någon gång till våren. Längtar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: