Elina Marklund

Onsdag

Kategori: Allmänt

Har Emma och Alva på besök här idag. Vi har fikat lite och nu vilar vi lite i soffan framför Housewives of Beverly Hills. Herregud, det går verkligen att bråka om allt. Har aldrig riktigt förstått mig på såna personer som tar varje liten chans de får att starta ett bråk men vi alla är olika och tur är väl det.
 
Lilla Alfons ligger och sover här bredvid mig nu efter en himla massa bus. När Martin kommer hem ska jag fara och hämta Kim som ska sova här inatt. Mysigt! Har ännu inte lärt mig hur man laddar in bilder på den här datorn men ska be Martin visa mig ikväll. Håller på att ladda ner Desperate Housewives nu. Tänkte börja om att se det igen då jag slutade där någonstans i säsong 3 och nu har jag glömt bort för mycket för att fortsätta där. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: