Elina Marklund

Torsdag

Kategori: Allmänt

Vilken skön dag jag haft idag. På morgonen gick jag ut med Martin, Kim och Alfons och busade. När vi kom hem igen var jag och Martin duktiga och städade lägenheten och tvättade medan Kim sprang över till mormor och morfar. Sedan när Martin började jobba så gick även jag ner till mormor och morfar och var med dom. Efter ett tag kom även mamma och mina syskon dit och vi alla åt mormors goda köttfärsbiffar tillsammans. Sen gick jag hem, duschade och sen kom pappa och Katarina och hälsade på. Himla trevlig dag. Känner hur mycket piggare jag har blivit nu när jag går upp i tid istället för att sova bort halva dagen. Bra Elina!
 
Nu dricker jag kaffe och kikar på "Uppfinnarna". Alfons ligger och sover här bredvid. Han är helt knäckt efter att ha busat med mammas valp, Bosse.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: