Elina Marklund

YOUTUBE

Kategori: Allmänt

Varje gång jag sitter vid datorn (vilket har blivit rätt ofta nu på tiden då jag får låna martins mac) så sitter jag framför youtube och kollar runt på allt möjligt. Allt från musikvideor till intervjuer och roliga klipp. Tänkte lägga in lite klipp/videos jag tycker är bra här. Det är som roligt att ha kvar någonstans för ibland glömmer jag bort endel klipp så fort eftersom att jag kollar på så himla många varje gång jag är in där. Så, nu lägger jag in dom jag vill ha kvar och kunna kolla på igen. 
 
Det här en tjej som heter Carly och är 13 år. Det är ett klipp från xfactor i USA. Hon är verkligen duktig för sin ålder.
 
 
Världens just nu levande bästa artist (enligt mig) Beyonce!
 
 
Här är bara ett roligt och gullig klipp på Taylor Swift och Zac Efron. Haha;)
 


OJ. ser nu att jag börjar jobba om 30 minuter. Måste springa. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: