Elina Marklund

.

Kategori:

Har bestämt mig för att söka skola till våren. Skillnaden från då jag sökt tidigare och nu är att jag tänkt söka på distans. Vill ju verkligen bli sjuksköterska och sedan barnmorska och när jag tänker efter så har jag ju det perfekta jobbet för att kunna plugga distans. Jag jobbar på natten, men jag får sova på jobbet så när jag slutar 07.30 på morgonen har jag hela dagen (då det ändå inte finns mycket annat att göra för att det flesta jobbar) på mig att plugga. Så - kommer inte få några studieskulder alls vilket är toppen, men måste hitta en himla massa självdisciplin om jag ska klara av det. Tror man kan söka till och med den 15 oktober så ska ta och göra det snart. Annat än det har jag inte så mycket mer att babbla om. Jo, jag och Martin var på stan idag. Han handlade en himla massa kläder och jag köpte ingenting alls. Jag har inte shoppat kläder sen jag var i Göteborg och det var nog två månader sen nu. Köpte visserligen en hel del där så det kanske inte behövs men det är ändå bra gjort för att vara Elina Marklund ska ni veta. Jaja, nu ska jag försöka sova. Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: