Elina Marklund

Svar!

Kategori: Allmänt

Anonym om Bara för att:
ja, men du kan ju vara med ville och lunka varje dag och varje minut? varför skulle du inte kunna vara med mig då? tänk på det! och ja jag tog åt mig, det gör jag åt allt typ! jag tror att du är sur för att du varken tittar på mig som om jag fanns och om jag redan sitter i klassrummet så sätter du dig typ på andra sidan om tex lunka eller ville sitter där! om du såg det från min synvinkel hade du haft en annan uppfattning, jag har inte hur mkt kompisar som hellst, mest dom som går i ettan och speciellt ingen i klassen eller i freja, och då blir det att "ni" lämnar mig och då har jag ingen att vara med, jag går runt där själv och har ingen att vara med!!!!!!!!!!!!!! men icket tänker du så nä! de är den största anledningen, hade jag haft mkt kompisar som hade rast eller lunch samtidigt som mig då hade de ju varit lugnt men de är det ju inte????? varje morgon då man kommer till skolan går tanken genom huvudet: undra om man duger idag?

Svar:
Okej! För det första så är jag inte med Ville och Lunka varje dag och varje minut. Jag är med många olika, på rasterna umgås jag med dom från BF2A och kompisar från andra program. Sen så säger du att jag sätter mig vid killarna och inte ens tittar på dig men vet du vad, du tar inte så mycket initiativ heller och om du inte har märkt det så är det såhär, dom dagarna jag kommer fram till dig, sätter mig vid dig eller ber dig att vara med mig, Vilhelm och Martin.. dom dagarna är vi med varandra! Men om jag inte tar något initiativ så är vi ej med varandra. Du har inte funderat på att bara komma och sätta dig vid oss? För det är inte så att jag undviker dig bara för att jag sätter mig vid någon annan. Det är ju trots allt inte mitt ansvar att få dig att vara med någon, även om du får det att låta så. Det är ju bara att komma och vara med oss, svårare än så är det itne. När jag sätter mig vid dig så kommer Ville och Lunka och är med oss även fast jag inte kanske pratat med dom just den dagen. Förstår inte vad det svåra är liksom.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    som en person sa till mig: du är inte viktig längre, jag tänker inte ge med mig nå mer! hejdå.

    2010-01-22 | 20:30:14

Kommentera inlägget här: